dessie


kanske dax att färga utväxten dessie?

kissie


här har kissie photoshopat lite. jag han ta den här bilden men nu är den borta

en sak att säga

okej, vi har inte riktigt kommit igång en, så men vi kommer någon gång i veckan, promise.

oj då




Dessie har glömt att döpa om bilden, kan det vara så att den är redigerad?

katrin zytomierska

ni har vell hört som katrins senaste uttal (eller vad man ska säga) om kissie, dessie och paow i the voise. Eller kissie, missie, dissie och pussie som hon kallar dom.
ska jag säga vad tror; kanske var det så att katrin sa så för att få fler besökare, och sammarbetade med kissie och alla. Alltså bli kändare. Eller jag vet inte ? Både dessie och kissie har haft besökarrekord.
jag bir förvirrad.

Fast om det inte är så, så tycker jag nästan om katrins ord lite. Asså, vet inte vad jag ska säga?
om ni inte sett klippet så hittar du det på kissies och katrins blogg.

hei


Hej, vi heter frida och alice och det här är våran nya skvallerblogg. & så här ser vi ut om något ville veta det. Frida till vänster och alice till höger

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0